Prateći i promatrajući djecu, razgovarajući s njima i slušajući ih, a u skladu s njihovim potrebama i trenutnim interesima, u skupini „Pčelice“ uplovili smo u svijet osjećaja. Cilj ovih aktivnosti bio je prepoznavanje svojih trenutnih emocija te razgovaranje o njima, ali i prepoznavanje emocija odraslih. Tako smo, uz osnovne emocije (sretan, tužan, ljut, uplašen), imenovali i prepoznavali mnoštvo drugih emocija (iznenađen, povrijeđen, sramežljiv, uzbuđen…). Tijekom realizacije planiranih aktivnosti, koristili smo didaktički materijal „Kutija puna osjećaja“, ali smo i samostalno osmišljavali i izrađivali raznovrsne igre prateći interese i želje djece. Nakon puno razgovora o osjećajima, izradili smo „recepte“ za ljutnju, sreću, tugu, strah koje svakodnevno koristimo kako bismo nekome pokazali kako se osjećamo.
Morate biti prijavljeni da biste objavili komentar.