Europsko kulturno nasljeđe

Poticaj za aktivnosti je bila dječja karta Europe.

Djeca su gledala crteže znamenitosti i sličice zastava, čitala imena država. Potražili smo informacije o znamenitostima na internetu, pronašli smo pjesmice – spotove  za djecu na njemačkom i talijanskom jeziku.

Izradili smo plakat na temu europskog kulturnog nasljeđa. Napravili smo svoju flotu od papira u boji, svaki brod je imao zastavu neke europske države. Pogađali smo čije su to zastave, svrstavali brodove u skupove po bojama, brojali ih.

Napravili smo reprodukcije znamenitih djela poznatih slikara i njima ukrasili prostor za okupljanje.Djeca su inspirirana europskim slikarstvom radila temperom, Mona Lisu, pejzaž po uzoru na Monea, grad na vodi Veneciju, u akvarelu, crtali su zeca po uzoru na njemačkog slikara Alberta Direra. Impresionirani velikim Michelangelom, oskušali smo se u modeliranju glinamolom.

Upoznali smo bečki valcer, a pogotovo se djeci svidio mađarski ples čardaš. Pošto imamo mađarsko narodno ruho, upoznali smo i taj dio europske baštine. Formirali smo “ folklornu “ skupinu, i tako njegujemo interkulturalnost.

Istražili smo povijesnu povezanost naše domovine sa susjednim zemljama i poticali interes za istraživanje i prikupljanje novih znanja.

 

                                                                                Anamarija Trutin i Marija Lombarović

 

{unitegallery eukunas}

Odgovori